mfaeldt

Direktlänk till inlägg 13 juli 2011

Vad har hänt?

Av Madde - 13 juli 2011 20:08

Sen sist har jag hunnit fylla 26 år den 10juli, huvva vad åren går fort.

Har varit ner till Göteborg en sväng med älsklingen, gått på Liseberg och Universum och bara haft mys pys.

Idag kom mamma och pappa hit och firade min födelsedag lite senare eftersom vi inte var hemma i Söndags.

Så nu ska det shoppas, fick pengar av pappa och presentkort på Inreda&sånt av mamma.

Av älsklingen fick jag en tidig present ett armband som jag skrev om tidigare och på min födelsedag en klocka, fast den har inte hunnit komma än, en Ed Hardy klocka med vitt skinnarmband skitsnygg är den, han har bra smak min karl:)

Sen har vi även bokat resa till Turkiet den 24 Augusti en vecka, det känns helt okej:)

All inclusive hotell så ska bara må gott efter en sommars jobb:)och ladda batterierna inför öppningen av ICA Maxi som jag tycker ska bli spännande att vara med från starten:)

Ha en fin kväll.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madde - 21 september 2014 07:27

Inatt drömde jag att vi var på ultraljud och de sa då att det blir en pojke! Spännande o se sen om det stämmer:)   ...

Ovido - Quiz & Flashcards