mfaeldt

Alla inlägg under juli 2011

Av Madde - 21 juli 2011 13:39

Sex år av kärlek.

Idag är det sex år sedan jag och min älskling blev tillsammans.

Minns fortfarande första gången jag som honom som om det vore igår.

Hoppas på att vi får många, många år till tillsammans.

Kärlek..

Av Madde - 13 juli 2011 20:08

Sen sist har jag hunnit fylla 26 år den 10juli, huvva vad åren går fort.

Har varit ner till Göteborg en sväng med älsklingen, gått på Liseberg och Universum och bara haft mys pys.

Idag kom mamma och pappa hit och firade min födelsedag lite senare eftersom vi inte var hemma i Söndags.

Så nu ska det shoppas, fick pengar av pappa och presentkort på Inreda&sånt av mamma.

Av älsklingen fick jag en tidig present ett armband som jag skrev om tidigare och på min födelsedag en klocka, fast den har inte hunnit komma än, en Ed Hardy klocka med vitt skinnarmband skitsnygg är den, han har bra smak min karl:)

Sen har vi även bokat resa till Turkiet den 24 Augusti en vecka, det känns helt okej:)

All inclusive hotell så ska bara må gott efter en sommars jobb:)och ladda batterierna inför öppningen av ICA Maxi som jag tycker ska bli spännande att vara med från starten:)

Ha en fin kväll.

Av Madde - 1 juli 2011 21:53

Vissa dagar känner man sig lite extra tacksam, som idag.

Jag kanske inte kommer att få allt jag drömmer om här i världen men jag är otroligt tacksam för de människor jag har i min närhet som får mig att må bra.

Ovido - Quiz & Flashcards