mfaeldt

Alla inlägg den 10 mars 2011

Av Madde - 10 mars 2011 22:31

Det är precis vad jag har, för varje resa vi gör blir jag mer och mer flygrädd, tråkigt att det ska kännas så.

Men det är framförallt den där idioten på Fritidsresor som gjorde att det bara bli värre.

För två år sedan när vi skulle åka till Thailand så hade vi sista platsen innan en av nödutgångarna,innan start stod där flygvärdinnorna (bakom oss) och surrade om ditten och datten men en var helt korkad. 

Han började prata om terror attentat och berättade högt och tydligt om en händelse han vart med om.

Orkar inte skriva i detalj men det var helt sjukt.

Tårarna stiger vid det här laget i mina ögon och jag blir skärrad och vill inte alls sitta på det planet i ca 11timmar.

Jag vänder mig om med tårar i ögonen och ber honom att prata om något annat för att jag är flygrädd.

Vad gör han?

jo han hånskrattar åt mig och fortsätter!

Min sambo tog hans namn och vi anmälde han till bolaget efter resan, tror vi fick 1000:- i kompensation men jag ångrar att vi inte gick till tidningen faktiskt.

Sol

Av Madde - 10 mars 2011 10:34

Idag skiner solen ute igen, underbart snacka om vårkänslor.

Morgonen startas i vanlig ordning med en kopp kaffe sen ska jag titta på Stylisterna på web TV och promenera på bandet.

Ikväll kommer en vän på besök för lite planerning för semestern, vi ska möta upp han den 16 Mars i Ao nang då han kommer ner.

Ha en fin dag!

Ovido - Quiz & Flashcards