mfaeldt

Alla inlägg den 31 mars 2011

Av Madde - 31 mars 2011 08:21

Efter en härlig semester är man nu hemma igen, har varit skönt att bara vara och slippa tänka på alla måsten.

sista fem dagarna var vädret tyvärr inte så bra men vi hittade på roliga saker ändå att göra.

En av de finaste dagarna var vi på en paradis ö som heter Koh Rook utanför Koh Lanta, det var helt otroligt fint såg precis ut som ett vykort.

Vattnet var så klart och sanden alldeles vit.

Dessutom var det varaner som traskade runt på ön,häftigt att se:)


Några dagar innan vi skulle åka hem fick jag ett mail av min arbetsgivare som undrade om jag kunde komma in på ett möte nu i veckan, förstod att det inte skulle vara några goda besked och igår på mötet fick jag reda på att det är besparingar på gång och att jag förmodligen blir utan jobb.suck

Tycker det är dålig stil att skicka ett sånt mail när dom vet att man är på semester.

Så var det inte tungt nog innan så kommer det att bli ännu tuffare ekonomiskt.

Ovido - Quiz & Flashcards