mfaeldt

Direktlänk till inlägg 8 februari 2012

Brudklänning

Av Madde - 8 februari 2012 12:37

Idag har det varit rena rama julafton:)

Igår kom inbjudningskorten så dom har jag pysslat ihop till morgonen så nu är dom redo att skickas iväg:)

Med posten idag kom min brudklänning som jag ska ha på arlanda, budade hem en ny på tradera, var lite pirrigt om jag skulle kunna ha den men den satt perfekt,kändes helt rätt och jag kände mig som en prinsessa:)

den är knällång lite enklare variant, jag älskar den:)kanske lägger upp en bild sen på den.

Fick även ett paket från kicks med smink,fick presentkort där i julas så nu shoppade jag loss på hemsidan.

Ledig idag så ska snart iväg och simma, härligt.

 
 
Emma

Emma

8 februari 2012 13:26

Ja lägg upp en bild på klänningen, vill se den ju! =)

Helst då den sitter på. =)

http://eko.blogg.se

 
Ingen bild

Lena

10 februari 2012 10:16

Längtar så att få se dig i den:)

 
Ingen bild

mamma

10 februari 2012 21:17

Ser framemot att se dig i klänningen, som mor:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madde - 21 september 2014 07:27

Inatt drömde jag att vi var på ultraljud och de sa då att det blir en pojke! Spännande o se sen om det stämmer:)   ...

Ovido - Quiz & Flashcards