mfaeldt

Direktlänk till inlägg 10 februari 2012

Inbjudningskort

Av Madde - 10 februari 2012 22:34

Här kommer en tjuvkik,korten läggs på lådan imorrn:)


 


Är väldigt nöjd med korten, de kändes "rejäla"de som känner oss vet väl om att det ska se bra ut;)

Tyvärr kan vi inte bjuda alla! vi har fått gått efter hjärtat, vilka vi umgås med nu och har närmast hjärtat

Kanske några blir besvikna,så kommer det säkert bli.

Hade det funnits mer pengar hade jag bjudit alla!:)

Men det är våran fest, våran bröllopsfest som jag tror blir kanon:)

Sen hoppas jag naturligtvis att man kommer till oss om man har önskemål/ideér

Vi är inte omöjliga;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madde - 21 september 2014 07:27

Inatt drömde jag att vi var på ultraljud och de sa då att det blir en pojke! Spännande o se sen om det stämmer:)   ...

Ovido - Quiz & Flashcards