mfaeldt

Alla inlägg den 8 mars 2012

Av Madde - 8 mars 2012 21:17

Inte länge kvar nu innan man är fru Fäldt, tror att läget är under kontroll med det mesta.

Hade först inte tänkt fixa mina naglar men tror jag ska kolla med Cissi ändå om hon har möjlighet.

Tänk att förut fixade jag dem varje månad med gel, såå snyggt men nu var det väldigt länge sedan men en sån här stor dag så skulle det vara roligt att ha dem fina:)

Sen är det blommor jag funderar på, ska man ha en liten bukett kanske?

Musik ska fixas på skiva, vi ska ha vår låt Du är allt med Sonja Aldén under vigseln.

I helgen ska vi även fundera på hur vi vill ha vigseln, mitt enda krav egentligen är att INTE mina mellannamn sägs, älskar min mormor och farmor men det klingar inte fint med Madeleine;P

M beställde kläder idag,skitsnygga hoppas att han kan ha dem.

Ja, snart bara två veckor kvar:)

Imorrn blir det jobb till klockan 5 och sen middag hos mamma härligt!

Helgen i Blåsjön var kanon förresten härlig stuga, toppen väder, god mat och trevligt sällskap.

Ovido - Quiz & Flashcards