mfaeldt

Alla inlägg under mars 2012

Av Madde - 25 mars 2012 08:58

Dags att börja packa kanske....

Av Madde - 23 mars 2012 21:56

Hann handla klart det mesta idag,resten kan jag handla på jobbet.

Träffade även favvo morbror i svall,alltid lika kul att ses:)

Åkte till momma på förmiddagen ,surra skit och drack kaffe, bästa mormor!

Älskar min kära släkt i sundsvall.

Av Madde - 23 mars 2012 08:19

Hade tänkt köpa champagne idag till bröllopet, men det visar sig att M har fått TVÅ champagne flaskor av sina kollegor vad snällt:)kanon bra då sparar vi in en slant där;)

Dags att hoppas in i duschen snart då så man är redo för Sundsvall.

Tror jag ska locka håret idag och fundera på hur jag vill ha håret på måndag, men man är inte direkt någon frisör så det blir enkel frisyr,kanske man kostar på det till sommarens fest istället och går till frisör då.

Av Madde - 22 mars 2012 22:01

 

Av Madde - 22 mars 2012 21:49

Var till tandläkaren häromdan, gick kanon bra inga hål:)

Har inte haft det på många år nu.

känns så skönt då man knatar ut därifrån och det har gått bra, hoppas det håller i sig många år framöver.

Idag fyller min morfar 70år så ringde och gratulerade honom,han bor i Enköping så blir inget besök dit.

Tror han uppskattade samtalet mycket.

Imorrn blir det Sundsvall och shopping, ska handla allt inför resan och skumpa glas mm.

Ska/måste hålla i slantarna fick ingen höjdar lön direkt som vanligt iof:(önskar att man tjänade mer.

Tur att M tjänar bra iaf.

Steffie har beställt blombukett till mig till på måndag också ska lägga upp en bild på hur den blir på ett ungefär:)




Av Madde - 22 mars 2012 08:15

Igår blev jag otroligt glad då jag hämtade posten, hade fått ett telegram inför bröllopet.

Det var ifrån mammas fina vänner Maria och Örjan så otroligt omtänksamt:)

Så här stod det

"När ringen blir sliten och lockarna grå, låt kärleken förbli lika vacker ändå.

Lyckönskningar Maria och Örjan"

Av Madde - 20 mars 2012 21:23

Tänk på måndag ska jag gifta mig,känns helt fantastiskt:)sen på tisdagen åker vi till Egypten.

Vi kommer att bli 8 st under vigseln och alla kommer dessutom stanna kvar och äta middag och fira med oss:)

En är min fina vän Steffie som jag gick gymnasiet med, är så glad att få träffa henne efter så många år.

Någon jag kommer sakna där är min mamma som står mig väldigt nära, önskar hon vore där!

Fick sån fin present av henne idag, hennes ring som hon fick i morgongåva av min pappa då dem gifte sig:)

Blev så glad att det kom en liten tår i mitt öga!

Av Madde - 17 mars 2012 22:40

Bland det finaste man har det är vännerna!

Jag kan bli lite ledsen ibland att mina är utspridda så mycket över hela landet:(

Så sällan man träffar en del, men om en vecka lite drygt får jag träffa några jag inte träffat på länge,längtar:)

Ovido - Quiz & Flashcards