mfaeldt

Direktlänk till inlägg 20 mars 2012

Knappt en vecka kvar..

Av Madde - 20 mars 2012 21:23

Tänk på måndag ska jag gifta mig,känns helt fantastiskt:)sen på tisdagen åker vi till Egypten.

Vi kommer att bli 8 st under vigseln och alla kommer dessutom stanna kvar och äta middag och fira med oss:)

En är min fina vän Steffie som jag gick gymnasiet med, är så glad att få träffa henne efter så många år.

Någon jag kommer sakna där är min mamma som står mig väldigt nära, önskar hon vore där!

Fick sån fin present av henne idag, hennes ring som hon fick i morgongåva av min pappa då dem gifte sig:)

Blev så glad att det kom en liten tår i mitt öga!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madde - 21 september 2014 07:27

Inatt drömde jag att vi var på ultraljud och de sa då att det blir en pojke! Spännande o se sen om det stämmer:)   ...

Ovido - Quiz & Flashcards