mfaeldt

Alla inlägg under november 2009

Av Madde - 13 november 2009 23:35

Jag kan sakna att bo i närheten av ett fjäll sjukt mycket ibland.

Luften man andas där känns helt annorlunda:)

Åre kommer alltid ligga mig varmt om hjärtat, det och Thailand förstås.

Imorgon kommer Anna och Simon hit, dom har inte sett huset än och vi har inte träffat dom på jättelänge så jag ser verkligen framemot det här. Dom stannar kvar över natten också, får bädda på soffan då vi inte har något gästrum nu.

Blir bättre till våren då vi kan börja använda häbret på gården.

Det är indragen el där och jättefräscht!Tror det är ganska nytt.

Söndag fyller lillebror 20år! Hjälp nu vart han också helt plötsligt vuxen.

Så då bär det av hem till Kramfors och fira han.

Imorgon är det även dags för att fixa till naglarna igen kanske lyckas bjuda på något kort på det den här gången:)

    

Av Madde - 6 november 2009 19:41

Det blev riktigt lyckat då vännerna kom på på besök..jäklar vad jag skrattade:) hade ont i kinderna:)

blev mycket att prata ikapp sig på, nu får det inte gå lika länge till nästa gång vi ses.

Har lång ledigt denna helg..ledig fre-söndag..det har schemaläggarna gjort bra:)

Ang. köket är det fortfarande INTE klart, ja herregud vad säger man, men fakturan den har dom skickat ut?tänker inte direkt betala förens allt är klart.

Imorrn får vi besök från Uppsala, en utflyttad kompis till oss båda som är hemma på snabbvisit, han skulle även ha med sig sin tjej som vi aldrig träffat så det ska bli kul. Sen bär det av till Sundsvall för lite shopping.

Strax soffan och Idol.

Trevlig helg!

Av Madde - 4 november 2009 00:01

Imorrn kommer två fina vänner på besök till mig.

Båda två gick jag gymnasiet i Åre med, den ena har jag träffat och hållt kontakten med under åren men de andra har jag inte träffat på FEM år..fem hela långa år sedan sist vi sågs.

Så känslig som jag är så vet jag att jag kommer stor böla så fort jag ser hon, av glädje förstås:)

Åh vad jag längtar tills imorgon kväll, kommer nog kacklas på rätt bra om jag känner oss rätt. 

Ska bli så otroligt roligt att träffa dem kommer nog att pratas en hel del gamla minnen.

Ovido - Quiz & Flashcards