mfaeldt

Alla inlägg under januari 2010

Av Madde - 15 januari 2010 23:07

Du är allt jag nånsin önskat
Du är allt jag nånsin drömt
Du är den som får mig minnas
Alla drömmar jag har glömt
Och du är den som får mig hoppas
Du är den som får mig le
All min kärlek får du bära
Hela livet vill jag ge

För du är där när ingen ser mig
Du är där när stormen yr
Du är där när natten skrämmer
Och du är där när dagen gryr
Jag vill alltid ha dig nära
När som åren läggs till år
Och vad livet vill oss lära
Är att framtiden är vår

Lalala…

När som klockorna har stannat
Och tiden tycks stå still
Och man inte vågar säga
Det man längst i hjärtat vill
Då ska vi ta varandras händer
Då ska vi minnas denna dag
Och förstå vad som än händer
Är det alltid du och jag

För du är allt jag nånsin önskat
Du är allt jag nånsin drömt
Du är den som får mig minnas
Alla drömmar jag har glömt
Och du är den som får mig hoppas
Du är den som får mig le
All min kärlek får du bära
All min längtan vill jag ge
Ja, all min kärlek får du bära
Hela livet vill jag ge

Av Madde - 15 januari 2010 23:05

Jag såg en stjärna falla...jag önskade mig något...en önskan jag hoppas går i uppfyllelse:)

Av Madde - 13 januari 2010 22:50

Haft en toppenkväll min fina vän Anna som jag känt sedan jag var fem år gamla har varit här...Vi har surrat ikapp oss massor och skönt att få ventilera sig med en tjej..allt kan man inte prata om med killar..ibland krävs det en kvinna för att förstå hur man tänker:)

Av Madde - 10 januari 2010 20:31

  

     En toppendag på skoter ute på isen mestadels.

Av Madde - 9 januari 2010 21:25

Haft en heldag med mammma, mycket trevligt..Vi har gjort stan, promenerat, fotat kort, ätit lunch,varit smakråd till mamma som shoppade kläder, fixat med bilderna på hennes dator, och druckit kaffe.

Solen har tittat fram och det har varit riktigt varmt ute.

Somnade en stund på hennes soffa på eftermiddan, kändes som jag hade lite sömn att ta igen.

Sedan for hon till en väninna i Kramfors och jag väntade att M skulle sluta jobbet.

Imorgon ska vi med en kompis till Svall för att vara lite smakråd för shopping det är jag bra på:)

Sen blir det skoter för hela slanten..om det är någorlunda milt väder förstås.

Av Madde - 9 januari 2010 00:56

Gillar den här bilden på nått vis...

Jag vet inte alls vad det är vi tittar på..

Tror det är det som gör den intressant, och det otroligt vackra glittrande havet.


  

Av Madde - 7 januari 2010 22:08

Lycklig..

Är det vårkänslor som har kommit redan?

Känner mig mycket piggare,lyckligare,gladare...ja, listan kan göras lång.

Tror det är någon slags magiskt gräns när man går in i januari och vet att man lämnat tråkiga mörka hösten bakom sig även för denna gång..

Härligt:)

Av Madde - 5 januari 2010 21:37

Fick för några timmar sedan reda på att kompisar blev föräldrar imorse till lille Liam, super roligt för dem:)Längtar tills jag får träffa honom.

Han föddes ca 3 veckor för tidigt, så jag blev lite förvånad då jag fick höra nyheten.

F hade fått havandeskapsförgiftning därför det blev akut,(tror det var det) så dom får stanna kvar på sjukhuset ett tag.

Men alla mår bra, så jag är väldigt glad för deras skull.

Ovido - Quiz & Flashcards