mfaeldt

Direktlänk till inlägg 4 mars 2011

En vecka kvar

Av Madde - 4 mars 2011 10:41

Nu är det bara en vecka kvar tills vi drar utomlands..längtar som ett tok.

Vilken underbar vecka det har varit med sol så gott som hela tiden, häromdan satt jag ute tror jag tre timmar och bara njöt.

Finaste Anna var även på besök så det blev en hel del kaffe drickande och surr:)

Igår var jag och mamsen till Sundsvall och gjorde Birsta, jag gick mest  och pekade på vilka kläder hon skulle prova och köpa, roligt att vara smakråd och hon fick en del "poppigare" kläder:)

Ha en fin helg, nu ska jag ut på altanen och njuta av solen och den friska luften.


  


 
 
Sara - Thaison

Sara - Thaison

7 mars 2011 05:38

Hej,
Vad kul att du hittade till min blogg OCH att du varit och ätit på min restaurang :)

Vet du vad. Jag kommer ursprungligen från Birsta :)

Vad otäckt med olyckan. Har du varit hos doktorn ännu?

http://www.thaison.blogg.se

Madde

7 mars 2011 10:38

Aha, du är en västernorrlänning bra det:)
ja det är läskit vad fort fort det kan gå, det är såna gånger man verkligen får ett uppvaknande och att man ska ta till vara på varje dag.
Det blev aldrig att jag for till doktorn då nacken knäckte till ordentligt dagen efter och efter det är det bra igen så det var nog nått som låg fel bara.
Ha det fint! Nu ska jag börja plocka fram sommarkläder till resan:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madde - 21 september 2014 07:27

Inatt drömde jag att vi var på ultraljud och de sa då att det blir en pojke! Spännande o se sen om det stämmer:)   ...

Ovido - Quiz & Flashcards