mfaeldt

Direktlänk till inlägg 9 mars 2011

9/3 2011

Av Madde - 9 mars 2011 11:03

Händer inte mycket,dagarna segar sig fram.

Längtar tills på lördag då vi sitter på hotellet på Arlanda och tittar på melodifestival finalen, och förväntningarna efter att åka till Thailand på Söndag:)

Idag blir det en fixardag, måste på flera olika affärer och handla, får inte glömma att åka på apoteket och hämta allergimedicin.

Eftersom jag fått två stora allergianfall när jag varit utomlands så känner jag mig väldigt nojjig till att äta mat utomlands för man vet aldrig om det innehåller nötter, även fast jag frågar men inte alltid de förstår vad man menar.

Men jag brukar se till att vara förberedd med all medicin iaf. och M har tydliga instruktioner vad han ska göra om det händer.


Sedan blir det även en sväng till djuraffärn och köpa kattsand, Leia ska vara innekatt i två veckor hos mamma medans vi är bortrest (hålla tummarna för att hon inte blir alltför rastlös) Men hon är iaf inte lika intresseras av att vara ute sen vi kastrerade hon så det går säkert bra.

Sen kan mamma alltid fara hit och låta henne vara ute ett tag.


Igår var lillebror på besök, mycket trevligt som alltid,tryckte även i oss varsin semla,mums:)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madde - 21 september 2014 07:27

Inatt drömde jag att vi var på ultraljud och de sa då att det blir en pojke! Spännande o se sen om det stämmer:)   ...

Ovido - Quiz & Flashcards