mfaeldt

Direktlänk till inlägg 11 mars 2011

Är det inte typiskt så säg...

Av Madde - 11 mars 2011 10:32

Vanliga oturen känns det som..

Häromdan fick M ont i en framtand, in till tandläkaren som konstaterade att det var en inflammation i en gammal rotfylld tand som han aldrig gjort klart (tur att man själv går varje år)

Tandläkaren började rengöra och grejja för att han sen ska göra klart då vi kommer hem från Thailand, till saken hör att han efter det fått ännu ondare och halvförlamad i ansiktet in till tandläkaren imorse igen och det blir en pencillin kur.

Hoppas verkligen att han mår bättre av det så vi kommer iväg på den efterlängtade semestern, ska in till stan nu iaf. och lämna Leia (katten) hos mamma min, tänkte jag ska vara där några timmar med henne så att får vänja sig medans jag är med, men det kommer säkert gå bra.

Mamma kommer säkert att bo här hemma också så Leia kan vara ute ibland.

Imorrn åker vi till Stockholm om det går som planerat.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madde - 21 september 2014 07:27

Inatt drömde jag att vi var på ultraljud och de sa då att det blir en pojke! Spännande o se sen om det stämmer:)   ...

Ovido - Quiz & Flashcards